Godmorgon?

Klockan är över tolv och jag ligger fortfarande i sängen. Jobbade natt inatt, och jag fick bara sova 2 och en halv timme. Inte jätte kul! Ingen verkade vara trött och ville sova, så vid halv 3 inatt var det full rulle på jobbet. Slutade 7 då var jag hur hungrig som helst. Käkade en stadig frukost sedan la jag mig i sängen för att kolla på film. Jag såg nog 10 min sedan somnade jag. Skönt! Vaknade kl halv 10 av att Fredrik kommer hem och ska äta frukost och slänger sig på mig. Ger mig en stor kram och pussar på mig och säger "Du får aldrig jobba natt igen, vet du hur tråkigt det är att sova själv?" Jag pussar honom tillbaka, tror jag? Och mumlar lite och somnar om. Samma sak när han ska åka tillbaka till jobbet. Han slänger sig på mig igen och pussar på mig och säger "Jag vill inte åka och jobba igen!" Jag ville inte heller gå och jobba klockan 9 igår kväll och speciellt inte när jag fick sitta uppe typ hela natten. Somnade om sedan när han hade gått. Men vid 11 så vibrerade min mobil som tusan. Och jag svarade, jobb. Jag tackade nej, jag har absolut ingen lust att jobba mer idag. Nu ska jag ta mig upp, duscha och sedan kolla på en film. Idag är det en slapp dag på högnivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0