Godmorgon!

Jag jobbade natt lördag-söndag. Och jag fick inte sova en enda minut. Det var en tuff natt! När jag kom hem så la jag mig och sov direkt och sov fram till 12. Då käkade Fredrik & jag frukost och sedan la vi oss i soffan och kollade på O.C. Sedan var det bara att klä på sig igen och dra och jobba 17-07. Men inatt fick jag sova, skönt! Nu har jag käkat lite frukost och kollat på O.C. Vilket skit väder det är ute idag! Men det gör ingenting. Då behöver jag inte få dåligt samvete för att vara inne hela dagen. Idag ska jag baka bröd och städa hela lägenheten. Kanske tvätta också om det finns någon tvätttid! Låter inte jätte skoj, men för mig känns det helt okej. Nu baka bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0