Söndag kväll.

Nu ligger jag hemma ensam i sängen. Slutade klockan halv 10 ikväll. Och nu är helgen gjord. Mina hästpass är över! Jag är så lycklig. Imorgon ska jag bara upp och köra ett 7-12 och sedan är jag ledig fram till Torsdag. Skönt! Men jag kommer vara ensam tills dess. Fredrik åkte klockan 7 ikväll till Stockholm och kommer stanna där tills Torsdag. Han ska prov jobba på ett annat företag. Och när han kommer hem åker han till Sälen. Så vi kommer inte ses förns nästa söndag, om inte jag åker med upp till Sälen. Och det är jag tveksam till. Nu har jag laddat ner en film jag ska somna till. Imorgon ringer klockan en sista gång, sedan är det sovmorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0