Godmorgon!

Idag är det söndag och dagarna bara springer iväg. Det var ju nyss Torsdag och Fredrik åkte till Sälen. Men nu är han snart hemma igen. Imorgon kommer han hem, då får jag äntligen pussa lite på honom! Igår var jag ledig och då låg jag nere vid djulö hela dagen tillsammans med Matilda och Lina. Jag har fått färg på kroppen. Men jag har brännt mig på ryggen och benen. Ryggen är värst nu på morgonen, det gör så ont! Och sen kan jag ju inte smörja in där? Efter djulö solningen blev det kubb med några grabbar. Och kvällen avslutades hemma hos mig med pizza. Riktigt gott! När dom lämnade mig vid 10 igår kväll, så hoppade jag ner i ett kallt bad. Riktigt skönt! Idag är det en ny dag och jag är ledig. Jag vet inte riktigt än vad dagen har att erbjuda. Jag måste åka och handla, och sedan får jag se vart dagen tar mig. Nu ska jag äta frukost och kolla på film. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0