Nyköping

Kom nyss hem från en trip till Nyköping med svärmor. Hon blev med bil också! Så nu har jag nyss ätit och ska fixa lite här hemma innan det är dags. Jag har verkligen ingen lust att jobba idag. På vägen hem från Nyköping satt jag och ringde runt till andra vikarier och frågade om dom hade lust och jobba åt mig idag. Så lite vill jag jobba idag. Men ingen kunde! Så det är bara köra. Men imorgon är jag ledig fram till lördag. Så jäva gött! För om 1 vecka börjar mitt sommar schema som håller på i 8 veckor. Och när det är slut så har jag jobb fram till slutet av september. Så jag har och göra dom närmaste månaderna. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och tagga inför jobb. Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0