Onsdag



Ikväll jobbade jag 16-21 och nu när jag kom hem från jobbet så bjöd Fredrik mig på smörgåstårta som han hade varit och köpt! Den var riktigt mumsig. Han har även varit iväg och köpt en fläkt till vårat sovrummet. Jag har inge problem med värmen. Medans han ligger uppe hela nätterna och kan inte sova för att han tycker det är så varmt. Kan bero på att han ligger nästa på mig när vi ska sova. Varför har vi en 180 säng?

Jag känner mig lycklig! Imorgon skulle jag ha jobbat 15-20:30 men Felicia var så snäll och byte med mig. Så imorgon ska jag jobba 7-12 sedan är jag ledig fram till Måndag kväll. Det känns hur bra som helst! Så imorgon har jag en hel dag framför mig att hitta på massa skoj! Först blir det djulö efter jobbet, det blir gött!

Nu ska jag krypa ner i sängen, ska ju upp tidigt imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0