Tisdag

Förlåt för min dåliga uppdatering. Det händer så mycket i mitt liv just nu. I söndags så åkte jag till min svärmor vid 2 tiden och kom inte hem förns kl 1 på natten. Vi satt och pratade, åkte in till stan och spelade minigolf, hem och grillade och sedan kortspel. En riktigt bra kväll! När jag klev innan för dörren hemma så var Fredrik hemma. Hur gick det till? Han skulle ju kommer hem på måndagen. Han hade ringt mig några hundra gånger. Men jag hade ju ingen teckning ute hos henne. Så jag blev riktigt överraskad! Och sånt är alltid kul. Äntligen fick jag sova ihop med min andra halva. Hur skönt som helst! Vi vaknade kl 11 och då blev det frukost. Sedan fortsatte dagen ut mot Baggetorp och sedan spenderade vi resten av dagen och kvällen i Marmorbyn. Vi spelade kubb och fotboll och bara latade oss på altan hemma hos Linus och Evelina. Det var bara Fredrik som jobbade en stund. Men det var ju så himla varmt! Idag har jag jobbat 7-16 och sedan åkte jag iväg och handlade. Fredrik jobbar över idag. Så jag vet inte riktigt när han kommer hem. Men tacos har han bestämmt att det ska det bli ikväll. Och det passar nog riktigt bra! Fredrik ska blåsa ur min dator ikväll också. Så nu ska jag ta och spara allt som finns på min dator på en hårddisk. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0