Torsdag




Rocca hos Annika idag.

Idag åkte Fredrik och hans familj till Sälen. Men jag bestämde mig igår kväll att stanna hemma här i Katrineholm. Så när Fredrik åkte till Sälen imorse så åkte jag ut till hans mamma vid 10. Vi har tagit en lång promenad i skogen, suttit ut och fikat och åkt motorcykel. Jag körde även motorcykel idag! Så jävla coolt, men så svårt. Vi får se om jag tar motorcykel körkort någon gång, vem vet. Jag är jätte nöjd med dagen ute hos min svärmor. Kom hem för 2 timmar sen, och jag är helt slut. Jag var ju fylle taxi inatt och efter att ha kommit hem vid 3 så somnade jag inte förns kl halv 6 imorse och vaknade 8. Så jag kommer nog sova gott inatt. Nu ska jag ta och plocka iordning här hemma och vid 8 kommer Matilda hit. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0