En tripp till Örebro.

Fredrik och jag tog bilen och åkte till Örebro där vi skulle köpa lite saker till balkongen och en cykel till honom. Det blev att vi åkte till IKEA och käkade och tog det vi skulle ha. Och när vi gick ut till bilen var kl 7 och då stängde biltema, där han skulle köpa cykel. Så det blev ingen cykel. Både han och jag vart lika besvikna. Det är jobbigt och dela på 1 cykel. Men hans pappa ska köpa den imorgon till honom. Tur!

Det här blev det på IKEA.






Det kommer bli fett fint!

Vi ska hitta ett bord som passar också. Sedan ska jag köpa lite krukor och växter. Jag vill att det ska bli riktig vår nu. Så jag kan börja pynta där ute. Just nu regn/snöar det. Hur kul är det?

Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon blir det 07-15 och sedan cykla fort som fan till nästa jobb 15-21.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, vad fint! :D Vi har också funderat på att ha sånt (eller något liknande) golv på vår balkong, det blir ju lite mer hemtrevligt än ful betong ^^

2011-04-01 @ 17:19:46
Postat av: Simone

Jaa, det kommer bli super fint! :)

2011-04-02 @ 18:59:26
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0