onsdag

Efter att jag far runt så mycket i måndags så var jag helt slut när jag kom till jobbet på kvällen. Jag fick inte somna förns halv 3 på natten. Jag fick alltså bara sova 3 timmar den natten. Sedan gick jag hem och det var full rulle igår igen. Blev en sväng till Annika på lunch och lek med Rocca. Sedan hem umgås med Fredrik en stund. Sen iväg på spinning. När jag kom hem från träningen låg jag i badkaret och var hur trött som helst. Fredrik fixade mat och sedan la vi oss på soffan efter maten. Jag somnade kl halv 8 och sedan väkte Fredrik mig vid 10 och sa att vi skulle gå och lägga oss. Jag kommer inte ihåg hur jag kom in till sängen, så jag var tvungen att skicka ett sms till honom och fråga imorse. Tydligen hade jag gått in till sängen. Inget jag minns. Imorse vaknade jag halv 7 och kunde inte somna om. Så jag har ätit frukost och sedan kollat på det jag missade på tvn igår. Sen blir det iväg och jobba 12-16 och sedan ska jag på möte kl 17. Nu ska jag ta hand om disken. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0