Torsdag den 3 Mars 2011.

Det var några dagar sedan jag bloggade. Men här kommer ett litet inlägg. I måndags och tisdags var jag ledig. Riktigt skönt! I tisdags så tog jag en promenad till Emelie och hjälpte henne att flytta. Och sedan tog jag, Emelie, Fia och Lina bilen till Örebro där vi gick på Marieberg och blev fotade och kommer komma i tidningen i slutet av Mars. Sedan åkte vi till IKEA där vi käkade och gick en bra stund. Jag shoppade bara nya kuddar till sängen, blommor och lite smått. Och innan vi åkte hem stannade vi på godis landet och köpte godis till kvällen. Sedan åkte vi hem till Katrineholm. Vi åkte hem till Emelie där vi övernattade. Igår så hjälpte jag Emelie på morgonen att sätta upp gardiner och lite smått. Sedan åkte jag hem och lagade mat och tog det lungt innan jag åkte till jobbet. Imorse ringde dom från jobbet. Och ville att jag skulle jobba. Så jag kläde på mig, åt frukost och vaknade till på 20 min. Det var riktigt bra gjort av mig! Så det blev 2 pass idag. 07-12 & 16-21. När jag kom hem efter första passet så satte jag igång och storstädade köket och badrummet. Jag har så sjukt mycket energi idag. Nu ska jag käka och sedan vila lite innan det andra passet, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0