Godmorgon!

Igår hade jag en toppen dag tillsammans med Emeli & William! När jag kom hem var jag jätte trött och irriterad på allt och alla som var i närheten av mig. Efter att ha jobbat 8 dag på raken och veta att det är 2 dagar kvar till ledighet så får man vara trött och irriterad. Ett bad i 1 timme fick mig och slappna av. För att gå och lägga mig mitt på dan och vila är inte min grej! Det vart en bra kväll och jag vart på mycket bättre humör efter badet. Nu är jag uppe med tuppen och sitter och dricker mitt te. Jag har så fruktansvärt ont i halsen. Igår sa jag att det var jätte länge sedan jag var sjuk. Det skulle jag kanske aldrig skulle ha sagt! Jag hoppas det går över, för jag har inte tid att ligga hemma och vara sjuk. Nu ska jag göra mig i ordning inför en jobbdag, 07-16. Håll tummarna för min hals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0