Vart är snön?

Just det, vart är snön? Inte här igalla fall. Verkar inte vara så mycket snö någonstans i Sverige för tillfället. Jag önskar mig inte så mycket. Men snö är något viktigt för mig! På Söndag är det första advent. Och Fredrik och jag ska baka pepparkakaor och lussekatter. Vi ska julpynta lägenheten och sätta upp adventstjärna. Vi ska lyssna på julmusik och kolla på en riktigt bra julfilm. Fredrik och jag har redan valt vilken såklart! Men för att få den här riktiga jul stämningen så vill jag ha snö! Jag skiter i om jag måste skrapa rutan varje gång jag ska köra bilen. Eller måste pulsa i snön 07-16 en jobbdag. Bara jag får lite snö!




Min fina stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0