Fredag

Imorse ringde klockan tidigt. Väldigt jobbigt att komma upp! Men det gick till slut. Fredrik och jag åkte till Eskilstuna där Fredrik skulle fixa till näsan. Klockan kvart över 8 kom dom och hämtade honom för operation. Och då gick jag ner och satte mig och kollade på folk och surfade runt på nätet. Sedan vid 10 tog jag en promenad ner till stan där jag shoppade en tröja till Fredrik, för att han är så underbar! Sedan shoppade jag ett tidningsställ som jag har suktat efter länge, Ända sen i Februari. Men nu var den på rea, så jag slog till direkt! Sedan köpte jag en julgris också. Jag kunde inte hålla mig. Det fanns så mycket fint på åhlens! Det kanske blir att shoppa mer närmare jul helt enkelt. Nu ska jag byta om och gå till jobbet, 16-21:30. Puss!


Det här är min julgris, som ska stå under granen eller någon annan stans! Visst är han fin?


Mitt älskade tidningsställ, 299:- rea 149:-

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, en sån där gris har jag också tittat på! De är så gulliga! :)

2011-10-28 @ 19:16:35
Postat av: Simone

Den är super fin! Älskar den :)

2011-10-29 @ 06:42:05
URL: http://swamen.blogg.se/
Postat av: Malin

Snyggt retro tidningsställ Simone!!

2011-10-30 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0