Goddag!

Idag är det Torsdag och idag skulle jag ha en ledig dag. Men nej, idag blev det ett 07-14:30 pass. Och nu har jag 4 arbetsdagar kvar tills jag blir ledig. Men det får gå. Efter att Fredrik har slutat jobbet så åka vi till Baggetorp och fixade lite med bilen. Men nu ligger jag mätt och snurrig. Jag mår inte prima. Har träningsvärk i hela kroppen, hostar, mår illa och har ont i huvet hela tiden. Min kropp håller på och avvänjer socker och kolhydrater. Men mitt LCHF går hur fint som helst. -2 kilo på 1 vecka, det är inte fel! Jag kan stå ut med lite illa mående och huvudvärk några veckor, det går ju över sen! Ikväll ska jag inte röra en fena, jag ska ligga här i soffan fram till halv 10. Då ska jag lägga mig i sängen! Kanon bra Torsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra jobbat Simone! Det går över jag lovar.

2011-10-07 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0