Onsdag

När jag kom hem från jobbet idag så hämtade jag ut 2 paket jag beställde i helgen!


Ett par jeans från HM för 199:-


3 par trosor från Gina Tricot & 10 par strumpor från HM.

Inte jätte roliga grejer, men det behövdes. Imorgon ska jag rensa ur min garderob och slänga alla gamla trosor och strumpor. Så dom här passar in i min garderob perfekt! Nästa vecka så kommer mina jobbar byxor jag har beställt också. Det känns som det var dags och införskaffa det. Hoppas jag gillar dom!

Den här veckan har Fredrik varit hemma från jobbet. Och vart har jag varit? Jobbat såklart! Jag har inte varit hemma ihop med honom. Men vi har haft kvällarna ihop. Det känns bra. För mer än så blir det inte. Jag jobbar hela helgen och han ska iväg så det är bäst att ta vara på tiden!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och spela kort med Fredrik innan vi somnar. Det är våran nya rutin innan sängdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0