Godmorgon!

Idag är det Torsdag. Den här veckan har bara sprungit iväg. Igår var jag i Norrköping och hämtade ut mina glasögon. Jag trivs så himla bra i dom. Jag kan se nu! Helt sjukt. Sedan åkte vi hem till Sandra där vi kolla på en film vi hade hyrt. Vid 5 tog jag bilen hem igen och åkte och hämtade upp pojkarna över hela staden. Sedan åkte vi ut till Marmorbyn för att fira Tilda som fyllde 1 år igår. Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Det var hur trevligt som helst! Vid halv 10 kom vi hem. Och jag var helt slut efter dagen. Somnade skönt i sängen!

Imorse väckte Fredrik mig klockan 6 och jag trodde inte jag skulle kunna somna om igen. Men det lyckades jag med. Vaknade vid halv 10. Skönt! Nu ska jag köra Kinect och roa mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0