Torsdag

Idag har jag jobbat 7-15 och nu är jag helt slut! Idag på eftermiddagen så fick jag vara 2 personer. Så jag fick köra dubbelpass. Det är inte riktigt klockt vad stressad och trött man blir av att åka bil, spring ut och in från alla människor. Och sedan prata och ge service. Efter jag hade slutat så hoppade jag in i min egen bil och åkte till nästa jobb. Där jag la in mitt schema för Oktober och sedan November. Det känns skönt! Ikväll ska Fredrik och jag laga mat. Lax blir det idag, mums! Sedan ska vi nog ligga på soffan och ha en skön kväll. Fredrik har nämligen gjort illa sig i nacken på jobbet idag. Så jag får väl ta hand om honom. Stackarn! Nu ska jag sätta igång med maten innan jag svälter, Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0