Dagarna springer iväg.

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har haft det fullt upp hela helgen. I Fredags så åkte jag och 10 till på kryssning. Och det var riktigt roligt! Jag och Maria bodde på dansgolvet hela kvällen och natten! Vi var hemma i Katrineholm kl 6 på Lördagen. Och kl halv 8 så åkte vi iväg på nästa fest. Maskeradparty! Det var roligt. Men jag var riktigt trött efter att ha knappt sovit något på båten! Igår så vart det Thaimat och soffläge för mig och Fredrik! Och sedan innebandy på kvällen som vanlig ordning! En riktigt bra helg helt enkelt!

Nu sitter jag på ett tåg till Norrköping där jag ska spendera dagen och natten med min syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0