Ett steg närmare.

Sådär nu är lägenheten uppsagd! Ännu ett steg närmare flytt. Det känns riktigt bra! På Lördag ska jag och Fredrik rensa ur förrådet och slänga massa skit. Bara det vi använder ska med! Rensa förrådet är inget vi har lust med när vi har fått nycklen, då ska vi renovera och fixa. Vi har bestämt oss för att vi ska inte handla en pryl tills vi har flyttat in i lägenheten. Då menar jag inte tapet och sånt. Utan möbler och inredning. Jag har ju hittat lite saker jag vill ha i nya lägenheten. Men det får vänta! Men om 3 helger tar vi en tur till Örebro och IKEA. För att få lite inspration och idèr. Det är ju bara 45 dagar kvar tills vi får nycklen. Då ska det firas, då har jag slutat mitt nattschema och vi kan börja renovera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0