Livet går upp och ner.

Det finns så mycket jag vill skriva och få ut. Men inget jag vill dela med mig här. Det räcker att Fredrik får sitta och lyssna och trösta en. Just nu är livet tungt. Inget väger upp det negativa. Det har varit en funderar helg helt enkelt. Men imorgon vänder det. Det har jag bestämt mig för. Imorgon ska jag börja äta det jag får och sluta fuska. Nu är det slut med det! Men sedan ska jag ta tag i lite andra delar i mitt liv. För jag vill att mitt liv ska funka utan att jag går ner i botten ibland. Fast jag inte ens behöver det. Jag behöver inte vara ledsen. Jag vill inte vara ledsen. Imorgon då börjar mitt nya liv att ta tag i mig själv. Jag längar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0