Mycket tankar, drömmar och funderingar.

Vilken dag! Efter att Emeli hade åkt hem så kom jag på att vi hade tvätttid. Så det var bara att sätta igång. Men nu är det gjort! Vid 5 hade vi bankmöte. Och det gick super! Jag kände mig smått förvirrad när vi åkte där ifrån. Allt kommer verkligen på en gång. Och allt är så stort och det snurrar i mitt huvud! Tur att jag har Fredrik som kan ta med mig ner på jorden igen. Nästa vecka ska jag tillbaka igen, då jag ska byta bank.

Vi båda har många funderingar om lägenheten och hur vi vill göra med allt. När maten var i ugnen nu på kvällen så satte vi oss och visade lite hur vi ville ha det. Sovrummet är klart i mitt huvud. Och Fredrik börjar ge med sig med min tapet som jag vill så gärna ha! Jag har ju 6 veckor och övertala honom ännu mer med. Jag hoppas jag kommer lyckas!

Nu ska jag krypa ner i min säng som jag inte har gjort på 3 nätter. Det ska bli så sjukt skönt och sova i sin egen säng! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0