Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Igår vid lunch på jobbet så tog jag bilen till Ica och skulle handla käk. Sätter mig i bilen och ska åka tillbaka till jobbet och bilen startar inte?! Vafan tänker jag. Och som tur är så är mamma också och handlar. Så hon skjutsar mig tillbaka till jobbet. När Fredrik slutar jobbet så hämtar han mig och vi åker till bilen. Jag förklarar att bilen lät konstigt när jag åkte dit. (Fredrik är inte glad!) Det slutar med att han bogserar våran Saab med lilla mig i till Baggetorp. Och där undersöker han bilen. Det var inte så farligt som han trodde! Så idag har han beställt grejer till bilen och är just nu i Baggetorp och meckar. Vilken händig och duktig man jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0