Ett fynd!

Efter lunch dejten med mamma så tog vi en sväng på stan. Jag skulle shoppa fotoalbum som jag har tänkt länge. 2 st svarta för 139 kr styck. När jag kommer fram till kassan är det halva priset på dom, kanon tänkte jag. Sedan var det halva priset på det! Så jag fick 2 fotoalbum för 70 kr för båda istället för 139 kr för en! Nu har jag satt in massor av bilder och ikväll ska Fredrik sätta in alla sina i ett. Men jag ska nog ner och köpa 2 till eftersom det var så billigt och det går åt!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Vilken sjukt härlig blogg! Gick in här och läste efter jag såg din kommentar som du lämnade inne hos mig igår, och blev helt fast! Morgonens syssla kommer att läsa igenom dina arkiv :)



Tack för att du va inne hos mig och lämnade din kommentar :D Massa Kramar.

2012-01-26 @ 09:39:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0