Ensam hemma.

Japp, rubriken lyder ganska bra. Fredrik åkte till Båstad i Fredags och kom hem igår kväll. Och halv 6 imorse pussade han mig hejdå. Och åkte till Stockholm tills Torsdag för att jobba. Ibland är det skönt att vara själv och ihelgen behövde jag det. Men dom här 4 dagarna känner jag inte alls för att vara själv. Min vardag blir ju så sjukt tråkig utan honom! Bara att laga mat som jag annars älskar försöker jag unvika så mycket som möjligt. Och att gå och lägga sig själv om kvällarna är inte alls lika mysig. Jag drar mig in i det längsta för att lägga mig. Vad jag längtar tills Torsdag. Men jag ska göra nytta under dom här dagarna så vi bara kan njuta på våran lediga Fredag ihop!
 
Min lycka, min solstråle, min stora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ahhh nu känner jag mig ännu mer ensam än vanligt! Längtar efter en sån relation som ni har!! :-)

2012-07-03 @ 21:11:05
URL: http://maltezia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0