Ett slagfält här hemma.

Herregud känner jag ner när jag ser bilderna jag lägger upp. Så det ser ut! Undra om ni känner likadant? I Söndags så fick vi båda energi och satte igång och sätta lister. Vi har legat på latsidan ett tag nu! Och idag blev vi färdiga! Helt sjukt, det gick på 2 dagar att sätta lister klart i alla rummen. I Vardagsrummet och hallen fick vi tömma och ställa alla grejer i sovrum, badrum och kök. Så det är grejer överallt nu. Men imorgon åker alla maskiner ut till Baggetorp och vi ska storstäda och börja möblera i ordning. Så skönt det ska bli!
 
Vårat vardagsrum innan vi tömde det.
 
Vardagrummet efter, halva soffan och tv kvar.
 
Våran hall, som är mer som en verksta!
 
Köket för tillfället.
 
Vårat badrum.
 
Min Cooling med sin limpistol!
 
Nu på kvällen har jag fixar en överraskning till min andra halva som kommer hem imorgon och få se den! Imorgon hoppas jag det kommer bilder på förbättring!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj har ni levt i det där så länge när det var så lite kvar?? :-) Lgh:en ser underbar ut!! Kram!!

2012-07-14 @ 15:57:41
URL: http://maltezia.wordpress.com
Postat av: Simone

Nja, så här rörigt har det aldrig varit. Men näst intill. Men nu börjar det bli klart. Bara inreda och städa av kvar :)

2012-07-16 @ 09:16:17
URL: http://Swamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0