Vilken natt!

Inatt skulle jag vara fyllechaffis och hämta Fredrik och hans vänner som jag skjussade tidigare på kvällen ut till Brevens Bruk. Så vid 2 hoppade jag in i bilen och åka mot Brevens Bruk. När jag hade hämtat upp grabbarna där så hann vi väl bara åka 3 km eller något sånt sedan fick vi punka! PUNKA, det här händer inte! Men det var inte mycket och göra. Vi hoppade ut och bytte till reservdäcket och sedan åkte vi vidare. Vi hann väl bara åka 2-3 km innan vi fick punka på reservdäcket! Va i hela helvete asså! Jag tror vi ringde alla tänkbara på våra telefonböcker! Antingen så hade dom druckit eller så sov dom eller hade precis åkt från Brevens. Så det va bara att gå mot Vingåker. Vi gick i 40 min innan min mamma äntligen hämtade oss. Om inte hon hade svarat då hade vi nog inte varit framme än i Katrineholm. Halv 5 på morgonen var vi hemma, det hade inte jag räknat med! Vilken piss natt! Efter att mamma och mormor har varit här och firat mig så ska vi åka och byta däck och åka hem med bilen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0