30 mars.

Det här med att jobba natt. Det är ingen höjdare! Ligger nu nerbäddad i jobbsängen och drömmer mig bort mot 30 Mars. Den dagen kommer jag vakna upp med ett leende på läpparna och jag har då jobbat min sista natt på schemat för alltid. Eller för alltid ska jag inte säga! Man vet aldrig hur livet vänder och vrider sig. Men jag kan tänka mig jobba natt då och då. För då uppskattar man mer sin säng och sömn. När man går på schema hinner jag knappt uppskatta min egna säng innan jag ligger här igen! 21 dagar kvar, 11 jobbnätter kvar innan vi ska fira att jag får sova bredvid min käraste jämt och att jag är tillbaka på dag schema igen. För fira det ska vi fan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0