Det går bra nu!

Vaknade imorse lika förkyld och hostig som dom övriga dagarna! Men idag var jag tvungen att ta tag i papper och jobb ärenden. Så jag har ringt runt bland mina chefer. Och sedan har jag varit runt och fixat saker. När jag pratade med min gamla chef så visade sig att jag ska få schema där, när jag har slutat natt på mitt nuvarande jobb. Så jag är lycklig! Det känns härligt att mitt nattschema snart är slut och jag är tillbaka till mitt gamla ställe! Livet bara rullar på. Nu är det bara 12 jobbnätter kvar. Sen slipper jag jobba natt!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv och slappa!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Bf 10 mars 2012

Åh vad roligt för dig! :) Grattis!

2012-03-06 @ 14:58:30
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0