sovrumstapet.

Jag har hittat en tapet som jag är kär i! Jag bara älskar den. (Min syster med!) Jag hittade den för länge sen. Första gången jag såg och upptäckte den var på IKEA i Linköping. I ett av alla deras rum dom inreder. Den satt så sjukt fint på väggen! Och nu när vi har köpt lägenhet som vi ska göra om totalt. Så känns den här tapeten så självklar i vårat blivande sovrum! När jag visade Fredrik den så vart det ett NEJ på engång. Men med tiden som gått så har han nog "accepterat" den. Jag tror han också börjat gilla den! Bara 18 dagar kvar.



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är så fett jävla fin! Den ska jag också ha i min nästa lägenhet!!

2012-03-13 @ 09:26:17
Postat av: Annika

Jag tycker han ska lita på dig! :-)

2012-05-13 @ 23:49:33
URL: http://maltezia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0