turkost.

Efter att Fredrik och jag var och handla inför kvällen. Så tog vi en inpuls sväng in på colorama för att kolla på tapeter. Det finns ju hur mycket som helst. Och detta område kommer nog bli det svåraste i vårat projekt. Båda är lika veliga och vet inte hur eller vilka färger vi ska ha. Vi är överrens om en fondvägg i vardagsrummet. Men jag skulle gärna vilja ha en turkos. Och där är vi inte lika överrens. Eftersom vardagsrum och kök kommer bli ett ihop. Så skulle jag gärna vilja ha turkost kakel i köket. Det skulle bli en skön samman koppling. Det skulle bli super fint!


Jag älskar denna tapet!



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna Frisk

Jag trivs så himla bra med tapeten i vårar sovrum, den är precis lagom! Turkost glas kakel i kök är så otroligt snyggt och jag skulle själv vilja ha det när vi gör om! Man blir så glad av färgen :)

2012-03-08 @ 22:59:55
URL: http://johannafriskp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0