Onsdag

Godmorgon gott folk!
Kom hem för en stund sen från ett nattpass. Fick sova hela natten. Nice! Så idag är jag pigg och alert. Nu sitter jag och äter min vanliga standard lchf frukost och blir mätt i magen. Om en stund ska jag sätta igång och rensa bland mina kläder och packa. Det är ju mindre än 2 veckor tills vi ska flytta. Tiden går fort när man renoverar! Jag ska även ta en promenad till nya lägenheten sen på förmiddagen för att hämta kameran och bjuda på liter bilder på våra ny tapetserade väggar! Spännande.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det ska bli spännande och se de nya tapeterna! Jag är spänd på att se om det blev den gröna! Är ju inte länge sen du rensade bland kläderna?! :-) Har några av dina t-shirtar med mig o tänker på dig varje gång jag drar på mig en! :-) Love you!

2012-05-16 @ 16:21:58
URL: http://maltezia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0