Måndag.

Varför går lediga helger i sån fart? I Fredags var jag ute med arbetskamrater och hade så kul! I lördags så var jag och Fredrik till bauhaus och shoppade loss till vårat badkar. Som vi sedan installerade samma dag! Vi åt även massa godmat och firade våran 7 års dag. Och igår Söndag så fixade vi i ordning på balkongen och satte upp tavellister i vardagsrummet. Så nu är det mesta klart här hemma! Det känns som vi varit så effektiva denna helg. Om en stund ska jag hoppa upp på cykeln för att hälsa på mormor på sjukhuset innan jag drar iväg till jobbet och kör igång denna långa vecka.
 
Måndag: jobba 16-21 + natt.
Tisdag: jobba 16:30-21 + natt.
Onsdag: ledig.
Torsdag: ledig.
Fredag: jobba natt.
Lördag: jobba 16:30-21 + natt.
Söndag: jobba 17-21 + natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0