Lax med ört och vitlökstäcke och blomkålspuré.

 
 
Jag gillar inte blomkål i vanliga fall. Men eftersom jag och Fredrik började idag med ett matschema som sträcker sig 5 veckor framåt vad man ska äta frukost, lunch och middag. Så är det bara att laga och testa nya saker. Så idag gjorde jag lax med ört och vitlökstäcke och blomkålspuré. Blomkålspurén smakade himmelsk! Dom här 5 veckorna ser jag verkligen framemot även om det kommer bli svårt dom 2 första veckorna. Jag har ett mål och nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh så gott! Kör du lchf? Blir lax till middag här ikväll ;)

Svar: Det var super gott! :) jaa, det gör jag. Jag trivs jätte bra med LCHF :)
Simone

2012-09-10 @ 08:02:12
URL: http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0