Norrköping.

Idag tog jag och Lina 9 tåget till Norrköping där vi mötte Matilda för shopping! Vi alla handlade bara bra grejer, alltså nödvändiga saker. Mycket duktigt av oss!
 
 
Vinterskor. 1599:-
 
Sportbh. 200:-
 
Mössor, gråa till mig och blåa till Fredrik. 158:- för båda.
 
Stickad tröja. 199:-
 
Tvättunna. 420:- (Kommer passa perfekt i vårat nya badrum!)
 
Jag hämtade även hem dom sista tallrikarna från Ninas kammare. Älskar dom!
Jag är nu redo för vintern, är så himla nöjd med mina nya skor! Snart är det dax för snö. Vad jag längtar!
 
Tack tjejer för en toppen dag med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Undrar vart du köpte tvättunnan? Är ute efter en likadan :)

Svar: Den har jag köpt på Åhlens :)
Simone

2013-03-22 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0