Sms.

 
 
Det här smset fick jag när jag var ute och gick. Min sambo känner mig allt för väl! Om jag inte hade sån pli på mig själv just nu, så hade jag absolut ätit upp hans godis. Och inte vilket godis som helst var det heller, kinder maxi. Jag kan dö för den chokladen! Och när jag kom hem från promenaden så fick jag en kram av min sambo. Han var stolt och glad för att choklad fanns kvar. Och det roligare av allt, när han har kramar mig så tittar han på mig lite lustigt och säger; du luktar balsam! Jag skrattar och säger; jag har klippt mig! Han skrattar och säger; jag tyckte att det var något! Han är för roligt, men kul att jag luktar gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Minelle

Haha det där med godiset känner jag igen, fast det är ju tvärt om. Jag får aldrig ha mitt godis ifred hemma ^^

2012-09-21 @ 20:28:01
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0