Fix och trix dag.

Igår jobbade jag första dagen på 4 veckors ledigt och det gick fin fint! Timmarna sprang iväg och jag fick viktiga saker gjorda. Papper från försäkringskassan har nu min löneansvarig fått och snart kan dom skickas tillbaka till försäkringskassan. Nästa vecka är min chef tillbaka från semestern så vi kan fixa klart med nästa papper som jag har fixat fram. Skönt när saker rullar på och blir gjorda!

Jag har fått order av sambon att göra en ny budget som det kan se ut när vi är 3 i familjen. Han hatar att göra en budget men älskar att följa den! Han vet att jag älskar att göra budgetar, därför får jag det på min göra lista! Perfekt att sitta och göra idag innan jag börjar jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0