Godmorgon!

Inatt har det varit en skit natt. Har vaknat ett x antal gånger av att pyret försöker ta sig ut på sidan av magen och vid revbenen. Och när jag har vänt på mig och lagt mig bättre så har jag fått protest sparkar. Jag kan väl inte veta vilken sida h'n ligger bäst på? Detta är första natten det lilla livet har hållit mig vaken. Det är väl bara att vänja sig tills den är ute!

Idag är det sista dagen av min semester vecka, imorgon kl 7 börjar jag jobba igen. Det känns helt okej. Jobbar ju inte så länge till innan jag slutar jobba för bebis ankomst! Nu ska jag väcka sambon så vi kan äta frukost och sen börja tvätta!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du tagit ditt förnuft till fånga så att du söker havandeskapspenning nu? 💗

Svar: Japp, jag ska söka havandeskapspenning. Nästa vecka kommer min chef tillbaka så hon får fylla i :)
Simone

2013-08-11 @ 12:16:04
Postat av: (Morfar)

Håller med Pernilla;) för det kommer nog fler " bus" och dåligt med sömn. Kram

Svar: Det blir det nog absolut! Den får gärna busa på dagen, det gör ju så ont i bland! ;)
Simone

2013-08-11 @ 14:06:10
Postat av: Jenny - Mamma till Minelle

och när hen är ute så kommer det bli många mer vaken nätter :)

Svar: Men det är det värt! :)
Simone

2013-08-11 @ 20:14:04
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se
Postat av: Pernilla

Skönt att höra!

2013-08-11 @ 21:15:58
Postat av: jonna mamma till Wilja

Söt mage :)

Svar: Tack :)
Simone

2013-08-12 @ 21:27:14
URL: http://jonnawilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0