Pyrets hörna.

Vi bor i en 2:a med ett gigantisk sovrum. För stort enligt mig men Fredrik ville ha det så. Det är ju perfekt nu när vi ska bli 3 i November. Det finns plats för en till gott och väl! Tanken är att vi ska bo kvar här tills Pyret är 1-2 år. Och om vi vill bo kvar längre och Pyret behöver ett eget rum så har vi många lösningar hur man kan göra då. Vi har sagt att vi inte bestämmer något när vi ska köpa något nytt utan tiden får utvisa. Men Pyret har nu fått halva vårat sovrum och jag måste säga att det blev jätte bra!
 
 
Korgen har jag köpt på Rusta för 149:- och filten köpte jag på ICA maxi för 129:-. Jag bara älskar dom!
 
 
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sara.

Perfekt ju :)

Svar: Precis så kände jag när vi hade fixat klart :)
Simone

2013-08-27 @ 19:21:56
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Så fint det blev!

Svar: Ja, vi tyckte det blev jätte bra. Inge trångt alls som jag var rädd att det skulle bli :)
Simone

2013-08-27 @ 19:34:30
Postat av: Svärmor Annika

Ser jättefint ut!! :-)

Svar: Tack, vi är nöjda :)
Simone

2013-08-27 @ 19:37:50
Postat av: Anonym

Så fint, "Grynet" kommer att stortrivas.

Svar: Tack :) jag hoppas det :)
Simone

2013-08-28 @ 09:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0