Fredag.

Jag älskar att ha semester! Jag älskar att ha sovmorgon! Kl 11 idag gick min andra halva också på semester. Det betyder 3 hela veckor med sovmorgon och morgonmys med honom! Det kan ju inte bli bättre. Så efter han hade slutat så hämtade han mig och vi drog ut till Baggetorp för båt tillverkning! Idag behövde han min hjälp, så idag fick jag bära arbetskläder och svetshjälm. Svetsare, min nya karriär? Han är så duktig som bygger en båt. Kanon fin kommer den bli när den är färdig, dock väldigt stor är min åsikt! Idag har jag även hunnit med att städa ur bilen, det gör jag aldrig mer igen i gravid tillstånd! Efter velande om kvällen så hamnade vi i soffan med varsin godispåse och en serie vi håller på och tar oss igenom. Inte helt fel Fredag kväll om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0