Som ett barn på julafton!

Förra veckan så mailade jag ett företag i Holland som hade kanon bra priser och ett bra erbjudanden om man beställde en Bugaboo Buffalo av dom. Det skulle ta 5 veckor innan barnvagnen var leverans klar och vi skulle få en åkpåse gratis. Eftersom vi hade bestämt oss för en Buffalo så gjorde vi en beställning i Tisdags. I Onsdags så mailade dom tillbaka och hade goda nyheter, barnvagnen var klar för leverans! Jag blev helt till mig. Det hade vi inte räknat med! Så i Torsdags så skickade dom den från Holland och jag fick en länk som jag kunde följa paket med. Det kunde ta 2 dagar innan dom visste exakt vilken dag paket skulle komma. Så jag hade räknat med att få ett datum idag genom länken. Men imorse när jag vaknade hade jag inte fått det. Men efter frukost satt jag och kollade på tvn och det plingade på dörren. Våran barnvagn kom! Riktigt snabb leverans. Jag sa till Fredrik igår att jag trodde Onsdag - Torsdag. Och så kom den idag! Bra start på sista veckan innan semester. Idag jobbar jag 12-21:30. Så imorgon efter vi har slutat så blir det till att packa upp den!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Tjohooo!!

Svar: Jag gjorde segerdansen när paket kom! ;)
Simone

2013-07-08 @ 20:37:59
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! Jag är också inne på att köpa en Buffalo. Hur mycket fick ni betala för den? Är det mycket billigare än att köpa i Sverige? Mvh Linda

Svar: Hej Linda :) vi betalade 9000 kr för våran Buffalo med en åkpåse. Här hemma i Sverige kostar bara Buffalon 12000 kr och sedan åkpåsen 1300 kr. Så vi är nöjda med köpet :)
Simone

2013-09-09 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0