Spenderarbyxorna på!

Igår var jag och Fredrik i Örebro och shoppade loss! Vi började med IKEA där vi köpte hyllor till badrummet, en byrå till pyret, spjälsäng och massa smått och gott. Vi hann igenom IKEA på en timme! Det är nog det snabbaste jag har gjort IKEA på. Men Fredrik var lycklig, han typ hatar IKEA! Sedan blev det lite små affärer runt om innan vi drog till Marieberg köpcentrum. Där shoppade vi båda till oss själva och till pyret. Väl hemma så blev hyllorna uppsatta och byrån monterad. Jag älskar när saker och ting blir gjorda på än gång!
 
 
Jag hittade igår ett par nya gym/löpar skor. Hade tänkt vänta med att köpa tills pyret är ute. Men igår var det rea. Så dessa skönheter kostade vanliga fall 1200:- och jag köpte dom för 400:-. Dom är såna "barfotaskor" precis såna jag vill ha. Det fanns ett par kvar och det var min storlek. Fredrik sa; "Du har sån jävla tur jämt!"
 
Vi köpte även en skötväska igår! Jag har suttit och kollat runt på nätet efter en skötväska. Men jag vill inte lägga ner typ 600-800 på en skötväska? Så då hittade jag flera styckna som rekommenderade att köpa en väska på stadium som man kan använda som skötväska. Stadium själva skriver att den är perfekt som skötväska på nätet. Så vi hittade en sån på stadium igår och vi valde självklart en svart. 99:- fick vi betala för den. Det kallar jag bra pris! Och perfekt passade den till vagnen också!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tur med skorna! Bra att ni köpt säng nu, då är det bara att bädda sedan 😜

Svar: Ja :) dock ska den inte monteras ihop förns någon gång efter vi har varit till Ullared. Fredrik känner mig allt för väl så han ställde den i förrådet för han vet att jag inte skulle kunna hålla mig så länge. Den är super tung och jag orkar inte rubba kartongen! ;)
Simone

2013-07-30 @ 16:17:14
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Snyyyygg vagn, vi hr köpt likadan. :) Jag letar också efter skötväska och den där var ju toppenbra! Hittade ni den på Stadium alltså? Norrköping eller var? Finns på hemsidan? Måste leta... Hihi. Kram!

Svar: Tack! Vi har en Buffalo och vi är så nöjda är så länge! Vi får se vad Lill tjejen tycker :) vi köpte den på stadium i marieberg :)
Simone

2013-09-04 @ 21:39:27
URL: http://hannarunesdotter.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0