Barnvagnsdjungeln.

Japp, vi är i den djungeln som många andra blivande föräldrar också är i. Min dröm vagn är en Bugaboo Buffalo! Den kom ut i Mars så den är väldigt ny på marknaden. Den har 2 små och 2 stora hjul som jag vill ha. En stor varukorg och den klarar snö och skogsvägar fint. Perfekt säger jag! Mindre perfekt säger plånbok och samvetet. 11500:- kostar skönheten. Den summan svider lite i munnen när jag säger. Men jag och Fredrik ska ta en dag och åka till babyproffset i Norrköping och känna, klämma och provköra. Så får vi se vad som faller oss i smaken.
 
 
 
 
 
 
Vad har ni för barnvagnar? Vad är värt och lägga på en barnvagn? Ge mig tips!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Vi har den sista, brio go! Vi är as nöjda med den verkligen. Även folk som provkört den blir helt fascinerade över hur enkel den är att köra. Baby kommer högt upp med liggdelen så under finns det bra med plats för shoppingpåsar eller matkassar. Det finns en sida där man kan skicka efter Bugaboo's från Schweiz för ca 10.000kr. Min syster och några bekanta gjorde det. Lämna en kommentar på min blogg så ska jag försöka fixa fram adressen åt dig:)

2013-06-25 @ 07:05:04
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0