Ett nytt liv framför oss.

Som ni kanske förstår så blir vi en till i familjen. Den 15 November är det beräknat. Vi vill inte veta kön, så det får bli en överraskning! Så nu kommer det handla ganska mycket om min graviditet och förberedelse inför bebis på bloggen. Ganska förstårligt då det är en stor förändring. Så ni får välja, hänga med på denna resa eller hoppa av. Jag ska verkligen njuta av sommaren, men jag kan ändå inte låta bli att längta till hösten! ♥
 
Vi har börjat handlat lite smått och gott. Pyrets låda!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Minelle

Jag hänger gärna med på din resa, älskar allt med graviditet och bebis att göra :D

Svar: Härligt :)
Simone

2013-06-18 @ 20:31:18
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se
Postat av: Tove

Grattis! Vad mysigt. Skriver en hel del om våran dotter med. Gjorde så även när hon låg i magen min:) nu är hon hela 4 månader. Prick idag faktiskt.

Svar: Tack :) det är en sån spännande resa!
Simone

2013-06-25 @ 07:06:55
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0