Lördag.

Imorse blev det pang frukost som vanligt på lediga helger och sedan tog vi bilen ut till Baggetorp. Nu sitter bakrutetorkaren på plats och sen ska bara bilen bli tvättad och sedan vaxad, snygg nu i sommar! Blev bjudna på lunch av Fredriks farmor och farfar och sedan följde Fredrik med Niklas hem för att ut och åka cross. Tanken var att vi skulle köpa en cross till Fredrik den här sommaren, men nu blev det andra planer och pengarna måste gå till helt andra saker. Tur att brorsan har 2 crossar så han får låna och leka av sig! Jag tog bilen till rusta och shoppade parasoll till balkongen och blommor. Nu har jag slipat bordet som står på balkongen och lackat det. Så imorgon ska piffet till så det blir mysigt där ute. Nu har jag landat i soffan med glass, jordgubbar och nougatsås framför en film innan jag ska dra ut och hämta hem min sambo. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0