Att må bra.

Sen November har jag mått dåligt men för en veckor sedan tog jag tag i saken. Idag är det 1 Mars och solen skiner. Igår fick jag en jätte bra nyhet på jobbet och hela jag är så glad! Jag ska nämligen få börja jobba dag/kväll. Min karriär som nattjobbare är slut inom 2 månader! Det betyder att jag ska få sova varje natt hemma i min säng brevid min sambo och jag börjar min riktiga tjänst!
Det är nu det vänder, det är nu jag ska börja må bra!
 
Inte världens vackraste bild på mig, men mår så bra denna stund! Den riktiga Simone.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va underbart att läsa vännen! Du är värd att vara lycklig :D

Svar: Tack :)
Simone

2013-03-01 @ 15:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0