Härlig dag!

Idag hade jag och hjärtat en ledig dag tillsammans. Han hade tagit semester och jag blev glad. Så vi började med en "sovmorgon", jag vaknade halv 8 och Fredrik 8. Vad har hänt med oss? Drog oss i sängen med P3 på radion och candy crush på varsin mobil. Sedan en frukost i soffan framför en film. Sedan gjorde vi oss i ordning för en promenad ner till stan och sedan vidare till Ica nära för att handla med färdgodis tills Söndag. Hela vistelsen i affären slutade med att vi gick hem med korv med bröd och planer på att spendera eftermiddagen utomhus. Vi tog bilen till en skog och gick tills vi kom fram till sjön och berget. Där grillade vi korv, spelade skipbo och solade ansiktet. En perfekt dag tillsammans innan jag lämnar honom hemma och drar iväg till Björnriket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0