Godmorgon Lördag!

Pappa Fredrik åkte iväg igår kväll kl 8 för att jobba natt. Elsa var på toppen humör och hade många saker för sig. Vid halv 10 gjorde vi oss i ordning och rörde oss in till sängen. Elsa tog över Fredrik plats inatt, super mysigt! Och vid 10 somnade hon och jag snabbt där efter. Elsa vaknade bara 1 gång inatt och ville ha mat, så skönt! Dock tyckte hon att det var uppstigning redan kl halv 6. Men det blir godkänt efter natten. Jag vet inte sist jag sov så bra och kände mig så här utvilad som jag gör idag! Nu blir det frukost och soffmys, idag passade det inte med morgon mys i sängen tyckte Elsa! Tänk att en sån liten människa kan ha så mycket vilja! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0