Igår hade jag en fruktansvärt saknad hem och till alla människor man brukar ha runt omkring sig! Jag pratade om vårat hem, om härliga promenader, om att få klä "upp sig" och om våra nära och kära från morgon till kväll. Jag tjatade nog hål i huvet på Fredrik rent ut sagt! Det ska bli så skönt att slippa höra Elsas övervakningslarm larma för att hon har en puls på över 200 för att hon snart ska skrika! För skrika kan hon nu. Det är en "stor" tjej vi har att göra med nu. Idag vägde hon 2278g och i fredags var hon 46,5 lång. 




Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnosar. Ni är så duktiga. Snart är ni hemma, ska ni se. Tänker på er kram

2013-10-08 @ 15:01:19
Postat av: Pernilla

Förstår att du längtar nu, snart snart är det dags att flytta hem 💗💕

2013-10-08 @ 16:11:41
Postat av: Svärmor Annika

Är det värsta med sjukhus........ Hemlängtan man drabbas av....... Det opersonliga som man accepterar när det är nödvändigt men som inte är acceptabelt när man är i ett mellanläge. Bara att ta dag efter dag och vänta ut tiden. Älskar er!!! Kramar från mig och Rocca Karlsson och självklart vår nya lilla Chippy! :-)

2013-10-09 @ 16:10:17
URL: http://maltezia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0