Finn ett fel?

Elsa vaknade kl 6 efter att ha sovit sen halv 1, mycket godkänt! Blöjbyte och matning och sedan när jag lägger tillbaka henne i sängen upptäcker jag att hon bara har 2 elefanter kvar av 3 och att det nu står en väckarklocka i hennes säng istället?! Jag bara skratta! Det är hennes tokiga pappa som har ställt den där så man ska kunna hålla tiden vid sondmatning då det ska gå på 20-30 min. Dessutom står det nu en datastol vid hennes säng också så man ska få sitta vid sängen. Det är ju dumt att ta fåtöljen som står 1 meter bort istället. Haha! Fredrik la in förslaget igår kväll att hon kan sova mellan oss i sitt babynest istället för i sin säng. Det förslaget fick nedslag av hennes mamma på engång, hon har sovit snart 6 veckor i en egen säng på sjukhuset och både Fredrik och jag är väldigt livliga när vi sover! Sova mellan oss får hon göra den dagen hon har drömt mardröm och kan slå eller sparka tillbaka! 




Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad duktigt av henne att sova så länge! Hoppas ni kunnat koppla av och sova också. Hon ser så nöjd ut i sin säng.

2013-10-13 @ 10:04:45
Postat av: Malin

Oj så gullig hon är!!

2013-10-13 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0